;(



ASSALAMUALAIKUM semua .


dekat dekat nak raya ni . dugaan datang lagi . kelmarin dah rasa macam tak sedap badan . lemah  gemalai segala pergerakan . jalan mengalahkan siput . kalau bertanding , kompem kompem siput melompat kesukaan sebab jalan lebih cepat dari aku -.- over kan? katakan saja aku tak kesah .



bila selsema kompem dengan badan badan sekali rasa lemah . kepala pon pening . nak tidur tak selesa . nasib la tekak tak sakit . kalau tak , merasa la turun berat 50 KG dalam masa dua tiga hari . -.- lagi sekali over kan?


-

OK . tu saja laporan terkini . kembali ke sri pentas utama kedua dan ketiga .


; jaga kesehatan dekat dekat nak raya ni . dah la musim sekarang tak menentu . kejap kejap hujan . kejap kejap panas


; nasib la antibodi lemah . sikit sikit sakit T__T (saya insan yang lemah . tolong jangan buli saya) -.-



-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

EnciK AxixOu said...

belevber mende tau..h

manusia -.- said...

EnciK AxixOu ; HAHA ;D