hai lee min ho .

ASSALAMUALAIKUM warga kota warga desa warga tua teras masyarakat . OK . tak berkenaan . bye.

-

kelmaren , 9.09.2011 hari jadi kazen aku yang ke22 . selamber gile kau tayang umur dia yang dah kertu tu . bese la . nak cakap aku muda lagi . dia tua (walauponnn)



kitorang dah berkawan dari kecik . mandi pantai sama sama . mandi air terjun yang buat aku trauma sampai sekarang sama sama . makan sama sama . pendek kata (panjang tak kata , panjang wat rilek je) OK . ni bukan ayat aku . tapi , aku tiru . kaukesahke?



sebenar nya macam ni . aku ada 2 sepupu yang sama umur . masa kecik kecik memang kamceng gila habak hang . tapi , las las aku ngan yang ni jugak ngam sampai sekarang sebab masing masing kepala macam orang gila dekat kedai jual burger seberang jalan tu (perlu ke cakap) 

-

1 . nama dia yang nenek aku bagi ada dua . Nor Aini dan Saswani (Bukan nama sebenar)



2 . dia seorang yang panas baran . bila dia gaduh ngan pakwe , dia suka campak henset sampai hancus lepastu bawak motor laju laju membawa hati yang lara . persoalanya , selamat ke aku yang turut menjadi pelakon dalam aksi merbahaya itu? (AMBOI)



3. dia seorang awek yang setia (kalau berkenan , masuklah meminang) pandai pulak kau berpantun tetiba



4. kami ada hobi sama . suka berjalan sambil melihat 'flora dan fauna' yang menghijau , menguning langsat , menghitam manis dan lain lain 



5. kami suka baca novel . sebab tu kami dapat A Bahasa Melayu masa SPM . (Pehh tak) HAHA -.-

-

; semoga 'saswani' mendapat kebahagiaan Dunia dan Akhirat , panjang umur , murah rezeki dan diketemukan dengan 'calon suami' yang baik baik (AMEEN)



; semoga kita jadi twins sampai bila bila (mak aku ngan mak dia cakap kitorang kembar. ada jugak cakap adik beradik. tapi , kenapa kau suka terang panjang panjang haa syahidah!)



; cepat cepat dapat kerja (doakan aku sekali) T__T



; dengar kata celcom nak kenakan cukai pulak sekarang (AMBOI AMBOI) . takpe , aku taknak pakai henfon dah lepas ni !!!!!! GRRR -.-'

-

; selamat hari jadi jugak buat JENGG ;D (7.09.2011) kalau tak silap . kalau silap maafkan saya insan yang lemah gemalai ini -.-'


-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: