nak bunuh diri

ASSALAMUALAIKUM dan selamat sejahtera kepada hadirin dan hadirat sekalian . moga semua sehat hendak nya 



kenapa orang zaman sekarang berani sangat . ada masalah je terus toreh tangan , panjat KLCC lepastu terjun mati pecah kepala bukan pecah kaca pecah gelas sudah baca harap balas haaa semputt , gantung diri dekat kipas la ape la . hey Nauzubillah 

-

penah tak korang bila tengah tensen banyak masalah , lepastu rasa macam masalah tu tak boleh selesai lagi dah . terus rasa nak bunuh diri . penah tak?



aku?



aku macam manusia biasa . tak lari dari bermacam macam masalah . tak dinafikan kadang kadang rasa macam serabut tapi tetap nampak kiut (aku tak tau sape yang taip ni) HAHA -.-' kadang kadang tu rasa down sangat . kenapa orang lain macam takde masalah . bahagia je . bla bla blaaa .



kalau korang nak tunggu aku bunuh diri tu maaflah . memang tak penah ada dalam kepala hotak aku nak bunuh bunuh diri ni . sebab ;



1 . bunuh diri salah di sisi agama dan undang undang



2. aku tak boleh fikir macam mana lah agak nya perasaan keluarga aku T__T



3. aku tak suka tempat tinggi . orang yang panjat bangunan bangunan tu tak gayat ke? (sambil tepuk tepuk tangan di atas keberanian mereka)




4. aku tak berani nak toreh toreh tangan sampai keluar darah . ini semua kerja gilaa ! macam mana korang boleh buat haaaa? (geleng gelengkan kepala)



5. bekal nak pegi akhirat tak cukup lagi ni T__T



6. hidup mesti diteruskan . sampai masa mati jugak bila sampai masa yang dah di tentukan oleh-Nya . jangan rakus tak menyempat nak mati -.-'

-

dunia sekarang dah macam macam berlaku . aku takut . macam mana lah dengan diri kita nanti . semoga ALLAH melindungi kita semua yang sememang nya tak lepas dari membuat kesilaapan . AMENN



; bila ada masalah yang tak boleh di selesaikan , mengadulah dengan Tuhan sampai menangis nangis pon takpe . sesungguh nya DIA maha mengetahui yang zahir mahupon batin 



; Gudluck untuk adik aku MOHD IRFAN SYAFIQ . semoga dapat jawab exam UPSR dengan ringkas tepat dan padat (AMBOI) . kalau dapat 5A , kakak kau bagi singgit . OK . bye -.-




-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

CTK said...

adew masalah je nk bunuh diri....manusia2..huhuhu...mOga tuhan tetapkan iman kita..lau x,neraka la jawabnyerr..sia2 idOp berpuluh tahOn klau itulah jln dipilih...huhu


http://khayalan27.blogspot.com/

manusia -.- said...

CTK ; kann? AMINN . macam macam karenah manusia skrg . ;O