suratan (1)

ASSALAMUALAIKUM ! ( hai tanda seru )


hari tu . tetiba mak aku panggil dengan tone suara yang agak lain daripada biasa . tapi , takde la tetiba bertukar jadik macam suara ning baizura bagai kann . tetiba dia tunjuk gambar seorang lelaki . emm bleh tahan . susuk tubuh yang tegap . kulit yang agak sawo matang . aku pandang tanpa berkelip . hati bertanya sape dia ni -.-


-

mak aku tetiba menarik lembut tangan aku dan bertanya 



; nak kawen tak?(GULPPS)



tanpa membuang masa , mak aku cakap kawan dia nak jodohkan aku dengan anak dia . WATTTT ! ! aku seakan tak percaya . harus ke aku tamatkan zaman bujang aku dengan tiba tiba macam ni T__T sesungguh nya , aku masih belum bersedia .



hari tu aku keluar jugak dengan lelaki tu . perkara macam ni seharus nya mendapat persetujuan dua belah pihak . kami lepak kat tepi pantai . dia diam . aku pon diam . memang aku akui , dia memang segakk . manis . aku suka (HEHE) aku tak tau apa nak cakap . yelah . sebelom ni memang kami tak penah jumpa . chatting kat FB pon tak penah -.-'



aku dah tak senang duduk . ape hal mamat ni dari tadi diam . tah tah bisu -.- terus tanpa berlengah lengah aku tanya , macam mana dengan kita? awak terima ke? tanpa pandang aku , dia terus angguk beria ria . pelikss . takkan dia takde awek KOT . tengok jam dah lewat . dia mintak no fon aku . kalau ade pape senang sikit nak konteq kate nye. tak paham . tak paham ;O





hai la nasibb .



-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: