ini dia


hai peah dan semua . sudah terlalu lama tak apdet blog rasa nya . masih lagi buka blog dan baca entry kawan kawan lain cuma takde idea nak apdet . ye , begitu lah cerita nya =.= 






apa yang kita semua tahu , setiap orang mempunyai perangai yang tersendiri , termasuklah aku . aku tak tahu bagi korang pelik ke tak . terpulang kepada pandangan masing masing . ok ayuh # amboi , bukan main tetiba guna perkataan ayuh . BM A++ sangat nampak gaya 


-



pertama . aku pemakai jam tangan kanan . ini mungkin tak pelik . sebab aku rasa bukan aku sorang yang pakai jam tangan kanan . cuma aku yang pelik , bila aku cuba cuba pakai jam tangan kiri , aku rasa seakan aku pakai jam terbalik . err kenapa kenapa 






kedua . selepas flash tandas , aku akan tutup telinga . sebab aku takut dengar air dari flash tandas itu. KAHKAH






ketiga . aku takut tengok lubang tandas . sebab selalu terpikir tetiba air dalam lubang tandas tu melimpah limpah lepas tu keluar raksasa ke tangan ke . haa kate khauuuuu . terpengaruh cerita hantu lah ni -.-'







keempat . aku takut tengok air kolam yang dalam . mungkin sebab aku tak pandai berenang menyebabkan aku berfikiran begitu . maka , penyelesaiannya aku mesti belajar berenang . baiklah baiklah . sebenarnya aku takut tengok air yang melimpah dalam satu kawasan yang besar . tak kira mana mana . sungai ke . telaga ke. tah tak paham kenapa







kelima . aku baik . pelik kan? HAHAHAHA =.=










-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: