kantoi


aku zaman sekolah rendah dulu . suka sangat subjek muzik . aku masuk koir , aku masuk nasyid . dekat rumah , aku selalu selongkar beg sekolah abang aku adik aku semata mata nak cari buku muzik dorang . okbai =.=







bila masuk sekolah menengah . aku ni skima tauu tau tauu . selalu langgar peraturan sekolah . datang lambat, pakai stokin pendek ade corak corak, tak buat homework # kalau tengok buku , penuh dengan soalan . jawapan non hado . HAHA . aku suka menyanyi dalam kelas . tulis lirik lagu dekat buku . kalau tym bergayut dekat fon dengan kawan , dia selalu je mintak aku nyanyikan lagu untuk dia . biasalah artis # sangat



-



aku ni zaman muda muda dulu selalu berangan . menyanyi sambil tengok cermin lepastu pegang botol bedak buat microphone . takyah gelak sebab aku tengah sirius habak hang . tengah syok berangan , boleh pulak abang aku masuk bilik . dia pon cakap 'gile ke ape?' HAHAHAHA menyumpah dalam hati masa tu . sekarang takde dah menyanyi depan cermin , depan adik aku selamber je nyanyi sambil pegang remote astro . KAHKAH





thats all!





-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: