perihal manusia


manusia macam-macam jenis ada dekat dunia ni. ye aku tau. aku buat karangan tanpa pendahuluan sekarang ni. tapi, ni karangan ke? HAHA -.-'
manusia ni memang tak lari dari mengumpat. betol tak tipu. lagi-lagi perempuan. bukan nak cakap apa la. sebab perempuan ni jenis yang suka bercakap potpetpotpet. komfem ade jugak terselit pasal kawan la lawan la. dah termengumpat jadi nya. kurang-kurangkan lah ye






cerita nya macam ni. oh ni bukan nak mengumpat tapi bercerita. moga-moga dapat dijadikan pengajaran dan pedoman. ketahuilah anda semua bahawa langit tidak selalu cerah dan sepandai-pandai tupai melompat akhir nya jatuh ke tanah juga. aku memang suka bm. bukan bn tau. undi adalah rahsia. dah kesitu pulak. sighh






ada lah makhluk Allah ni. aku tak paham apa yang dia nak. kat depan bukan main. lemah gemalai pijak semut pon tak mati. kat belakang aku pulak yang rasa nak pijak-pijak je dia. tapi, dia besar dari aku. pendamkan je la hasrat hati tu. dia punya perangai, malas nak cakap la. sebab orang cakap kita manusia ni ada baik ada buruk. aku duk pikir-pikir ni apa motif dia duk burukkan nama kawan aku. siyes. dah cerita buruk satu hal. pastu nak nampak perfect, tapi bukan dari usaha sendiri. orang lain yang letih dia yang dapat nama. eh tak paham la. takpe satu masa nanti kebenaran akan terbukti. percayalah '


BEWARE!






ok nak tidur dah. besok kerja pergi. aaaaaa I'm tired! bai .









0 kata saya baik . TQ ;P: